Despre cursul „Scripta”

Aprilie 10, 2008 § Lasă un comentariu

Timp de două săptămâni am avut oportunitatea ca să predau cursul „Scripta” la clasa de computere din cadrul şcolii „SriptTehInfo”.

Am predat la 6 studenţi foarte bravo, am avut un timp minunat zidind relaţii şi ne-am împrietenim mult.

Acum vreau să vă prezint mărturiele lor după acest cursul „Scripta”

Baciu Irina (studentă la facultatea de economie)

Mi-a plăcut foarte mult, a fost un curs distractiv însă tot odată m-a ajutat foarte mult. Datorită acestui curs am învăţat să tapez şi tot odată am învăţat şi multe lucruri frumoase despre Dumnezeu .

Profesoara a fost super,cu ajutorul ei lecţiele nu erau plictisitoare , întotdeauna eram motivată să vin la lecţii . Mulţumesc

Bîrcă Olea (elevă clasa 11-a )

M-a ajutat enorm.

Profesoara a fost foridabilă şi ne-a lămurit minunat de bine.

Veneam la lecţii cu o deosebită plăcere, de parcă treceam un joc la care aşteptam cu nerăbdare să trec la următoarea etapă.

Nina Sterpu (elevă clasa 11-a)

Timp de două săptămîni am învăţat să tapez rapid.

Este de nedescris, aceste două săptămîni au foarte interesante , şi sper în curînd să pot reveni aici la alte cursuri. Mulţumesc mult.

Acestea sunt o parte din mărturiele studenţilor de la curs.

Acum urmează un nou curs unde vom cuceri noi culmi.

Dacă doreşti şi tu să vii cu noi trimite un mesaj la adresa mea de email <natalia.besedin@gmail.com>

Şi vei fi şi tu unul din cei mai buni!

Tagged:

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Despre cursul „Scripta” at Tu poţi schimba lumea.

meta

