Seminarul cu profesorii de la Susleni

Mai 13, 2008 § Lasă un comentariu

În perioada 29 aprilie – 3 mai a avut loc un seminar de studiere a computerului cu profesori de la gimnaziu din satul Susleni, oraşul Orhei. În timp de patru zile profesori au însuşit două cursuri, programul de tapare rapidă „Scripta” şi programul Word. Rezultatele au fost remarcabile profesorii au rămas foarte încîntaţi de aceste cursuri, şi au fost motivaţi să înveţe mai departe computerul.

Deasemenea am avut oportunitatea să predăm aceste două cursuri şi la elevii acestui gimnaziu, la rândul lor şi elevii au rămas încîntaţi de cunoştinţele practice cu privire la folosirea computerului.

În acest articol am inclus şi mărturiele profesorilor să vedem care sunt impresiele lor după acest seminar:

Director adjunct al gimnaziului Susleni Maria Ene- este un curs foarte util şi necesar, am învăţat multe lucruri noi şi le-am aplicat în practică ce me-a permis să am mult mai multă eficienţă. Mulţumesc mult pentru cursuri practice şi eficiente.

Viorica Veveriţă profesoară de istorie- Mulţumesc mult pentru cursuri, sînt foarte eficiente, ele m-au ajutat pe viitor să pot utilza computerul. Doresc ca şi pe viitor să continuăm aceste cursuri pentru a mă perfecţiona continuu. Mulţumesc mult, sunte-ţi o echipă minunată.

Calugher Tatiana elevă clasei 9 a- În urma acestui curs acestui curs am învăţat cum să tapez corect şi repede, deasemenea am învăţat cum să lucrez cu programul Word, vă aşteptă să mai veniţi la noi. Faceţi un lucru bun, mulţumim.

Şcoala de computere „ScripTehInfo ” este deschisă şi pentru tine vino să bineficiezi şi tu de cursurile noastre

Tagged:

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Seminarul cu profesorii de la Susleni at Tu poţi schimba lumea.

meta

