Argument pentru viaţă

Mai 23, 2008 § Lasă un comentariu



Numărul copiilor avortaţi în fiecare an în Europa este mai mare decât numărul populaţiei statului Cipru. Conform statisticilor publicate de cotidianul britanic Daily Mail, pe teritoriul european una din patru sarcini se încheie cu un avort. Conform acestei statistici sumbre publicate de Institute of Family Policy (Institutul de Politici Familiale), în Europa are loc un avort la fiecare 27 de secunde.

Noul raport prezentat de Institute of Family Policy sub titlul „The Evolution Of The Family In Europe 2008” „Evoluţia familiei în Europa 2008” indică faptul că un grup de şase ţări, Marea Britanie, Franţa, România, Italia, Germania şi Spania, este responsabil de un total de 77% din numărul total de avorturi produse în Europa.

În raport se mai precizează că Europa se află în pragul unei prăbuşiri demografice din cauza numărului mare de avorturi, a natalităţii foarte scăzute şi a declinului căsătoriilor. Astfel, în Europa se produce un divorţ la fiecare 30 de secunde, durata medie a căsătoriilor scăzând până la 13 ani.

Acestea sunt date oficiale, fară a lua în calcul şi cabinetele particulare, unde deasemenea sunt înabuşite mii de glasuri care strigă fără ca să fie auzite.

Privind la aceste statistici mă îngrozesc de faptul cît de uşor poate fi luată o viaţă, şi paradoxul este că nimeni nu duce o răpundere pentru aceasta crimă. Fiecare din noi are dreptul la viaţă dar se pare că acest drept este cel mai încălcat şi cel mai controversat din toate. Ştim că omorul se pedepseşte aspru de lege, dar cu păreri de rău în acelaş moment este şi legal datorită legii adoptate cu privirea la legalizarea avortului.

În acest război nevăzut şi nemilostiv împotriva vieţii, deja zeci de mii de copiii au plătit cu viaţa.Şi mai grav este că agresorii suntem noi cu toţii: de la femeia ce recurge la avort,medicul care îşi încalcă legămîntul şi pînă la ultimul cetăţean cu drept de vot care ar putea să facă ceva dar preferă ignoranţa în faţa acestui măcel nemilostiv.

Pentru cei care mai au urechi să audă şi pentru cei care mai caută un răspuns, se face auzită voce lui Dumnezeu care are o singură dorinţă de a te ajuta să descoperi adevărul şi să înţelegi că avortul este o crimă şi că viaţa este un dar de la Dumnezeu şi El este Singurul care decide dacă un om se naşte şi cînd un om moare.

Psalmistul spune: ” Tu mi-ai întocmit rănunchii, Tu m-ai ţesut în pîntecele mamei meleTe laud că sunt o făptură atît de minunată. Minunate sunt lucrările Tale, şi ce bine vede sufletul meu lucrul acesta! Trupul meu nu este ascuns de Tine, cînd am fost făcut într-un loc tainic, ţesut în chip ciudat, ca în adîncimele pămîntului. Cînd nu eram decît un plod fără chip, ochii Tăi mă vedeau, şi în cartea Ta erau scrise toate zilele cari-mi erau rînduite mai înainte să fi fost vreo una din ele.” Psalmul 139:13-16

Aceste versete ne prezintă de fapt valoare vieţii omului, pentrucă el este o creatură minunată a lui Dumnezeu, şi acesta este argumentul care anulează minciunile care spun că pînă la cîteva luni în pîntecele mamei încă nu este un copil viu ci este un gem de celule.

Am rămas profund atinsă cînd am citit o mărturie după un avort:

Era luna februarie cînd am aflat ca sunt însarcinată eram înca la liceu ultimul an, i-am dat vestea prietenului meu, speram că-mi va spune să îl păstrăm, dar din păcate nu a spus aşa ma obliga într-un fel să fac avort. Evocînd diferite motive ca suntem prea tineri ca nu avem ce sa îi oferim şi alte chestii, într-un final am acceptat, in schimb nu dupa mult timp am avut o mica cearta şi m-a lasat singura.

Timpul trecea iar eu aveam 3 luni am hotărît sa merg la ecograf , era aşa mic si dulce un ghemotoc de copilaş, iar o asistentă lăuda copilaşul ca e perfect sanătos ca doamne ajuta o sa am un copil minunat neştiind ce vreau eu sa fac. Prietenul în care am avut încredere şi cu care am fost împreuna un an şi ceva m-a lasat singura.

Deja simteam cum mişca propriul meu copilaş în mine, l-am iubit mai mult ca orice, iar a venit ziua în care a aflat mama mea, m-au dus la spital şi m-a internat, dupa 2 zile mi-au dat ceva pastile (acele pastile intrerup sarcina pana la 6 luni) eu aveam 4 luni jumatate, mi-a dat prima tura de pastile, nu simtisem nimic dupa a doua tura am simtit cum mişca foarte tare copilaşul meu (se chinuia, era in ghearele morţii) iar dintr-o data nu am mai simţit nimic, a murit copilaşul meu.

A treia serie de pastile mi-au provocat contracţii, erau tot mai puternice dupa cateva ore mi s-a rupt apa si am nascut, am nascut copilul omorat de mine iar in loc să fie ca la o naştere sa-mi dea copilaşul în braţe sa fiu bucuroasă ei mi l-au luat era mic înca era mic de felul lui c-am cît palma,


era fetita mea, Alexandra ingerul meu pe care nu îl pot uita şi nu îl voi uita niciodată, dupa ce s-a întamplat am avut vise în care plîngea şi mă întreba de ce nu am lasat-o? De ce nu am tinut-o? Mi se sfîşie sufletul.

Tot ce îmi doresc acum mi-aş da şi viaţa să o vad cum ar arata sau sa o am iar in pîntece, dacă o păstram acum aveam 7 spre 8 luni. Nu vă ucideţi copilaşul cum am făcut eu! Acum mi-aş da viaţa să o văd doar o secundă!

Să ne iubim copiii, să conştiezăm faptul că ei devin membri ai familiilor noastre încă din momentul conceperii sale, să spunem şi noi Da vieţii, aşa cum mamele noastre au spus Da cînd ne-am născut.

Spune Da vieţii, acesta este cel mai bun argument, nu căuta altă soluţie,nu refuza cadoul Divin deschidel îţi aparţine!

Tagged:

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Argument pentru viaţă at Tu poţi schimba lumea.

meta

