Cum să fac un blog în wordpress.com?

Aprilie 29, 2009 § 15 comentarii

Dacă vrei să-ţi creezi un blog pe internet şi nu ştii cum ai posibilitatea să urmăreşti pas cu pas, nu este dificil doar instrucţiunile sunt în limba engleză, succes!

§ 15 Responses to Cum să fac un blog în wordpress.com?

  • gindulmeu spune:

    Salut
    poti sa ma ajuti terog…
    am un blog recent creat pe wordpress
    am citeva intrabari:
    1. cind scriu un articol nu imi apare (deasupra spatiului unde scrii continutului articolului ) sa aleg p/u a scri /HTML , astfel nu imi apar functiile p/u a scri: ca culori, in dreapata , stinga…
    2. nu pot sa pun un sondaj imi da eroare…
    3. am mai multe categorii, daca accesez o anumita categorie vad articolele din aceasta categorie doar primul paragraf…,dar am o categorie „FOTO” cind o deschid vad numai titlu dar nu si foto…trebuie sa accesez pe fiecare imparte…

    Multumesc

  • Natalia spune:

    Dragă gîndulmeu,
    Eu nustiu versiunea wordpresului care o foloseşti tu, dar pot să-ţi recomandez un site unde să poată să îţi răspundă la întrebările legate de bara de lucru la care tu ai întrebări şi deasemenea la categorii. Eu pot să te ajut să pui un sondaj trebui să faci paşii următori:
    1.Mergi la Create poll apoi la Add new, după asta pui denumirea şi întrebările din sondajul tău îţi alegi un Desing potrivit şi salvează sondajul. Apoi tot în căsuţa unde ai apăsat add new vei găsi Editează, apasă acolo şi vei vedea denumirea sondajului tău, sub denumire vei vedea mai multe obţiuni una din care este HTML code apasă pe el si ţi se vor da două obţiuni shortcode şi JavaScript, alege shortcode şi copie acest cod în widget-uri la text, nu uita să salvez.
    Sper să te ajute aceasta, iată site-ul http://scripteh.info.md/

  • justboghy spune:

    cu indicatiile tale am reusit sa pun si eu sondajul pe blog :)).
    mersi mult.
    As mai avea nevoie de niste indicatii.
    pentru inceput …..
    1.vreau sa pun un post dar in ideea in care este lung as vrea sa apara „citeste mai departe” si dand click pe linkul asta cititorul sa fie „directionat”spre continuarea postului.
    2

  • justboghy spune:

    revin….mi-am mai amintit ceva….
    vreau sa imi pun „vremea” pe blog…..dar habar am cum sa fac…pls help me

  • Natalia spune:

    Draga justboghy mă bucur foarte mult că țe-au fost utile aceste indicații, în ce privește celelalte două întrebări cu cea mai mare bucurie îți răspund.
    1. Atunci cînd ai scris un articol mai mare și dorești să apară doar o parte a articolului, este foarte simplu pui cursorul acolo pînă unde ai vrea să fie văzut articolul, pe bara de sus de instrumente vei găsi obțiunea “more” o accesez și salvezi.
    2. Pentru ca să îți instalezi “vremea” pe blog este deajuns ca să intrii pe un blog oarecare care are boxa ce indică vreme și să faci clik pe ea, se va deschide o pagină care îți va da mai departe indicații cum să pui această boxă la tine pe blog.

    P.S dacă locuiești în Chișinău, eu sunt profesoară de computere și din a doua jumătate a februarie încep cursuri ce țin de bloging, dacă vrei să ai un blog eficient, te invit cu mare bucurie la aceste cursuri.

  • justboghy spune:

    mersi mult pentru indicatii,dar din pacate chiar nu am reusit sa fac chetia cu „citeste mai departe”….
    cat depsre cursuri,din pacate nu sunt din chisinau.
    Sunt din bucuresti

  • justboghy spune:

    am reusit……evrika..
    ms mult de tot

  • Natalia spune:

    Mă bucur că am putut să-ți fiu de ajutor, Dumnezeu să te binecuvînteze!

  • un om spune:

    Raspunsurile tale m-au ajutat si pe mine, multumesc frumos!

  • Natalia spune:

    Cu multă bucurie !

  • bisericacredinta spune:

    Buna. Am o rugaminte la tine, de fapt doua.
    1 Cum pot pune pe blog „…………wordpress.com” un film de pe youtube astfel incat sa-mi apara pe blog imaginea filmuletului pe care sa dau play?
    2 Cum inlocuiesc o trimitere catre un sit cu cuvantul „aici”?

    Multumesc anticipat pentru ajutor!

  • Natalia spune:

    Draga bisericacredinta,

    Nuștiu ce versiune de wordpress folositi dar încerc sa va ajut.
    Primul caz:
    Când va aflați la sectiune Adaugă un post nou, în bara de instrumente veti gasi un buton code, apăsați pe el și veți observa că acesta va apărea în locul unde scrieți de obicei articolul.

    Arată cam așa code luate în paranteze , după ce ați înserat aceasta, mergeți la video din YouTube și copiați codul video-lui ce doriți să-l plasați pe blog- codul îl luați de la butonul Embed, după ce aiți copiat codul de pe YouTube înserați-l in wordpress acolo unde am pus anterior code in paranteze, după ce aiți înserat codul video-lui mai apăsați o dată pe butonu cod din bara de instrumente de data aceasta îl veți găsi așa /code in paranteze , ceea ce semnifică cod închis, nu uitați să puneți denumirea vide-lui și rămâne să-l salvați

    Cazul doi:
    Este foarte simplu, aflându-vă în aceeași pagină Adaugă un post nou, după ce aiți scris site sau un cuvânt oarecare princare doriți să faceți trimiterea 1. selectați cuvântul și mergeți la bara de instrumente și apăsați butonul link, prima dată o să va apară o boxă unde va trebui să introduceți adresa la site la care doriți să faceți trimitere, după ce ați introdus apăsați OK și atâta tot, nu uitați să salvați.

    Sper să va fie de ajutor îndrumările mele.
    Dumnezeu să va binecuvânteze.

  • Maricica spune:

    buna am 10 ani si vreu sa imi fac si eu blog dar nu inteleg instructiunile ma ajuti derog

  • anatolie spune:

    Ma intereseaza o adresa sau telefon prin care sa pot lua legatura cu dvs. pentru cursuri in chisinau

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Cum să fac un blog în wordpress.com? at Tu poţi schimba lumea.

meta

