Roagă-te cu credință

Mai 1, 2009 § Lasă un comentariu

Mărturie despre puterea rugăciunii in viata Larisei.
1. Ai simţit vreo dată puterea rugăciunii? Cînd şi Cum?
Desigur, rugăciunea are o putere enorm de mare în viața fiecărui om.
Am simțit și eu puterea rugăciunii de mai multe ori, însă un caz a fost excepțional, când eu mă rugam ca tatăl meu să-L primească pe Dumnezeu în inima lui și să se pocăiască. În fiecare clipă de timp liber, mă rugam… și, Dumnezeu mi-a răspuns la rugăciune… tatăl meu s-a pocăit și deja duce o viață creștină. Acest eveniment a fost un miracol pentru toți cei din jur, și un răspuns la rugăciuneme mele.
Partea mea, era să mă rog și să cred că Dumnezeu îmi va răspunde la rugăciunea cu care veneam la El în fiecare 24 de ore…
Drăgă cititor, dacă crezi că rugăciunea aici nu are nici o putere, atunci vreau să te dezamăgesc și să-ți spun… că dacă nu ar fi rugăciunea și credința atunci noi toți vom fi pierduți. Însă prin rugăciune și credință putem ajunge undeva sus, departe… adică lângă Dumnezeul nostru măreț. Rugați-vă și credeți în continuare…

Dumnezeu e vesnic, vazator si credincios!
Ai credinta in El !!!

Tagged:

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Roagă-te cu credință at Tu poţi schimba lumea.

meta

