Mărturii după studiu Iacov (partea 1)

Octombrie 28, 2009 § Lasă un comentariu

Două săptamîni în urmă am terminat să predau la un grup de șase fete, studiul Biblic Iacov – Credința fără fapte este moartă. Timp de trei luni în fiecare sîmbătă am avut un timp aparte în studierea aceste cărți, Dumnezeu prin Duhul Său Sfînt ne-a ajutat să descoperim lucruri fundamentale pentru viața fiecărui creștin.

În următoarele rînduri vreau să vă prezint cîteva mărturii a fetelor care au studiat acest curs:

Adriana Gherghelijiu- acest studiu ma învațat cum trebuie de fapt să fie caracterul unui credincios care trece prin felurite încercări, deasemenea am văzut clar deosebirea între încercări și ispite de unde vin ele și care este scopul lor în viața mea. Deasemenea am învățat că trebuie să fiu un creștin nu numai cu vorba dar și înplinitor cu fapta, căci credința fără fapte este zădarnică.

Am văzut cît de important este să poți să cîrmuiești limba care este plină cu ostravă de moarte, am descoperit pentru mine cît de important este să fii prieten cu Dumnezeu și nu cu lumea care te pune în vrăjmășie cu El. Și nu în ultimul rînd am învățat importanța rugăciunii și credința cu care trebuie să rogi, ma impresionat mult exemplul lui Ilie. Dacă vrei să produci o schimbare radicală în viața ta atunci te invit să studiezi și studiul acesta, care te ajută să vezi viața creștină cu alți ochi.

Iuliana Croitorul- studiind cartea Iacov am aflat multe lucruri noi, cînd am început studiul aveam multe încercări și eram foarte descurajată, dar cu timpul am învățat cum să fiu tare și cum să trec cu o mare bucurie prin felurite încercări, și chiar am văzut că prin intermediul încercărilor credința noatră se mărește și este una vie.

Toate zilele noastre sunt deja hotărite de Dumnezeu deaceea noi trebuie să lăsăm viața noastră și viitorul nostru în mîna Lui, să-I acordăm Lui primul loc în ființa noastră.

Dina Ciloci- pe parcursul a trei luni am studiat cartea Iacov a cărei temă era Credința fără fapte este zădarnică. Fiecare capitol, fiecare verset din această carte mi-a vorbit aparte.
Studiind am învățat ce atitudine trebuie să am cînd trec prin felurite încercări, cum trebuie să trec prin felurite încercări, cum trebuie să cer de la Dumnezeu înțelepciune ca să o primesc, deasemenea am învățat ce este ispita, de unde vine, și ce atitudine trebuie să a cînd sunt ispitit.

Foarte mult mi-a plăcut să studiez despre Credință, am înțeles că credinața fără fapte este zădarnică după cum trupul fără duh este mort.

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Mărturii după studiu Iacov (partea 1) at Tu poţi schimba lumea.

meta

