Mărturii după studiu Iacov (partea 2)

Octombrie 29, 2009 § Lasă un comentariu

Carolina Corcimari- în cîteva rînduri vreau sa vă spun o mică mărturie despre studiul Iacov și desre impactul acestui studiu in viața mea. De fapt studiu Iacov nu este ceva nou pentru mine. Prima dată cînd am studiat acest curs aveam 16 ani, din cauza adolescenței nu prea acordam multă atenție studiului însă după o a numită perioadă am venit într-un alt grup de studiu și în program a văzut că iarăși o să studie carea Iacov, era grupul Natashykăi Besedin. Studiu Iacov este unul extraordinar, chiar începînd cu tema cărții poți să înveți ceva important pentru viața de creștin că Credința fără fapte este moartă. Deasemenea am învățat cum pot să trec cu mare bucurie prin felurite încercări, un adevăr fundamental care l-am descoperit este că cel care iubește pe Dumnzeu rabdă ispita și el va primi cununa vieții. Am înțeles cît de periculoasă este limba noastră, chiar dacă este un modular mic dar de care ține viața și moartea.

Studiu Iacov mi-a cercetat viața mea de credință, ma îngrozit faptul că și dracii vred și se înfioară deci fiecare din noi trebuie să ne cercetăm și să ne pocăim dacă credința noatră este formală pentru că credința vie lucrează împreună cu fapta, dacă n-are fapte este zădarnică!
Un lucru important am înțeles și îl aplic în viața mea este că Dumnzeu trebuie să aibă prioritate în viața mea. Domnul să ne ajute pe fiecare să înplinim Scripturile și să păzim Cuvîntul Său!
Dumnezeu să vă binecuvînteze pe fiecare.

Violeina Corcimari- prin intermediul studiului Iacov Dumnezeu ma învățat o mulțime de lucruri cu privire la credința mea. Am învățat că faptele noastre trebuie să lucreze împreună cu credința și că faptele noastre nici decum nu ne oferă mîntuirea. Un alt lucru pe care Dumnezeu ma învățat din acest studiu este să trec cu bucurie prin felurite încercări, înainte priveam la încercări cu tristețe și adesea Îl întrebam pe Dumnezeu: De ce permiți aceste lucruri în viața mea?. Nu este mai bine să mor?.

Însă datorită studiului Iacov ma învățat că după fiecare încercare vine și binecuvîntarea.
De exemplu în viața mea am avut un moment cînd îmi doaream foarte mult o prietenă adevărată, o prietenă de suflet, și am început să mă rog lui Dumnezeu pentru aceasta. Dar răspunsul zăbovea, și atunci am înțeles că trebuie să caut o relație personală cu Dumnezeu mai întîi, după ce am realizat acest fapt Dumnezeu nu a ezitat să-mi răspundă la rugăciune și după un an și jumătate Dumnezeu mi-a dat o prietenă adevărată. Și știți faptul că am așteptat atît de mult nu mi-a făcut de loc rău ci dinpotrivă prin aceasta încercare l-am cunoscut mai mult pe Dumnezeu, mă bucur că prin acest studiu Dumnezeu ma ajutat să mă apropii de El și să simt puterea Lui în viața mea. Fie Binecuvîntat scumpul nostru Dumnezeu

Acuma la grupul noastru sau mai alipit încă două persoane și împreună am început să studiem o altă carte și anume Epistola către Filipeni – Cum să te bucuri întodeauna.
Dacă vrei să studiez Scripturile și cauți un grup vino împreună cu noi, trimite un mesaj la email-ul meu natalia.besedin@gmail.com

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Mărturii după studiu Iacov (partea 2) at Tu poţi schimba lumea.

meta

