Despre mine…

Noiembrie 12, 2009 § 2 comentarii


Nu sunt ceea ce par a fi, nu sunt nimic din ce-aș fi vrut sa fiu dar, fiindca m-am născut fară să știu sau prea curînd, sau prea tîrziu m-am resemnat ca orice om și n-am rămas decat ceea ce sunt un muritor de rînd.

NUMELE MEU? Va fi scris într-o zi pe o piatra. Tatal meu mă va striga și eu Îi voi răspunde. Sunt nerbdator să-mi cunosc numele pe care voi fi chemat. ANUL NASTERII? Cel mai tînăr an, cand se iubeau parintii.

Născut de doua ori, ultima oară pentru cer ORIGINEA MEA? Am fost rob, acum sunt fiu. Mă trag dintr-o familie numeroasă. Inca nu-mi cunosc toți frații, sunt fericit că-l cunosc pe Fratele mai mare, Tatal meu e stăpînul Universului.

PROFESIA? Imi pregatesc un loc în cer, UNDE LOCUIESC? Tara mea nu e de aici, aici sunt doar pentru o vreme, sunt în drum spre țara mea. Am făcut un popas pe Pămînt flotant prin valea plîngerii.

M-am stabilit aici pentru a răspîndi lumina, o mica rază din ceea ce e în țara mea.VECINII? Sunt îngerii, îi aud în fiecare zi cîntînd. STUDII? Învaț în școala Tatalui meu, am multe de învățat, am început cu dragostea, apoi cu bucuria, pana…

DACA SUNT CASATORIT(STAREA CIVILA)? Sunt logodit, „Iubirea mea” a plecat .OCUPAȚIA MEA? Aștept! Astept sa vină. A plecat fară să-mi spună data nunții. Acum mă gătesc, tocmai îmi spalăm haina în sînge.

DACA AM FOST SUPUS JUDECATII(CAZIER)? Mi-am ucis Eul. Am fost condamnat la viață veșnică. Nu peste multa vreme îmi voi ispași pedeapsa.

CE ÎMI PLACE SĂ FAC? Îmi place sa fac bucurie Tatalui meu, să lucrez împreuna cu El.
Mă va răsplati… în ascuns. Acum zidesc aur, argint si pietre scumpe.

CE DREPTURI AM? Mi-a dat dreptul să port numele Lui. Am dreptul la Cer. …CE FAC ACUM? Sunt fericit…

Foto: http://media.photobucket.com

§ 2 Responses to Despre mine…

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Despre mine… at Tu poţi schimba lumea.

meta

