Impresii după studiu Filipeni

Martie 2, 2010 § 2 comentarii


Săptămâna aceasta am finalizat să predau cursul Filipeni care adordează un subiect foarte interesant și anume „Cum să te bucuri întodeauna”. După fiecare curs obișnuim să împătășim cu dumneavostră impresiele noastre și cum Dumnezeu ne ajutat să înțelegem acest subiect.

Mai jos vă propun câteva mărturii:

Violina Corcimari
Filipeni…?
Este pentru prima dată când am avut oportunitatea ca să studiez acest curs. Din start când am primit cartea în mână am observat o frază care spunea „Cum să te bucurii întodeauna?”.

Aceată frază me-a dat de gândit, parcurgând pas cu pas lecțiele am înțeles despre ce bucuie este vorba și cum se poate manifesta în viața mea.

Din acest curs am învățat că trebuie să alergăm pentru a apuca premiul chemării cerești, adică de al cunoaște pe Dumnezeu mai mult așa încât viața și moarte Domnului Isus să fie arăte-te în noi.
Niciodată nu trebuie să spui că este deajusn atâta cât îl cunoști pe Dumnezeu, trebuie să stăruim în studierea Sfintelor Scripturi.

Un al lucru pe care l-am învățat este că adevărata neprihănire se capătă prin credință și nu prin fapte ci dinpotrivă Dumnezeu a pregătit faptele mai dinainte pentru fiecare care crede.

Nu am nevoie de alte cărți care să mă învețe cum să mă bucur, în carte Filipeni am găsit aceaste adevăruri minunate. Nu este nevoie de filozofi și alte lucruri căci BUCURIA mea este Domnul; alerg spre țină, pentru premiul chemării cerești care este în Hristos Isus.

Gîndul acesta să ne însuflețească pe toți, Dumnezeu să vă binecuvânteze!

Dina Ciloci
Pe parcursul a câtor-va saptămâni am studiat Epistola către Filipeni.
Am avut o deosebită plăcere să studiez această carte și să urmăresc care este gândul Domnului Isus Hristos și exemplu bun de trăire a lui Pavel.

Personal am invatat citeve lucruri importante:
1.Să fiu mulțumitoare în orice împrejurare a vieții.
2.Viața mea pe deplin s-o încredințez Lui Dumnezeu
3.Lucrurile pamântești să le socotesc ca un gunoi, pentru ca să-L câștig pe Hristos și să fiu găsită în El.
4.Să urmăresc exemplul Domnului Isus și a celor ce se poartă după pilda care este în apostolul Pavel.
5.Să nu mă îngrijorez de nimic, ci să aduc cererile mele la cunoștința lui Dumnezeu.
6.Să alerg încontinuu spre premiul chemării cerești a lui Dumnezeu.
7.Să ramân tare în Domnul și să mă bucur în El.
8.Să mă însuflețească mereu: tot ce este adevărat, tot ce este vrednic de cinste, tot ce este drept, tot ce este curat, tot ce este vrednic de iubit, tot ce este vrednic de primit, orice faptă buna, orice laudă.
9.Să nu fac nimic din duh de ceartă sau din slava desartă, ci în smerenie să privesc pe aproapele meu mai pe sus de mine. Să mă uit la foloasele altora și să actionez.
10.Să am gândul lui Hristos.

Acestea sunt doar citeva învățături pe care le-am studiat și pe care mă voi stradui sa le aplic în viața mea personală. Această epistolă m-a încurajat foarte mult și me-a întarit credința și mai mult. De azi înainte eu pot totul în Hristos care mă întărește.
Și deja pentru mine a trăi este Hristos și a muri este un ciștig.

Adriana Gherghelijiu

Epistola lui Pavel către Filipeni este plină de adevăruri minunate, mesajul ei principal este Bucuria în orice împrejurare. Această carte ma ajutat să înțeleg mai bine care trebuie să fie atitudinea mea în încercări, care trebuie să fie atitudinea mea în vestirea Evangheliei și cum trebuie să mă raportez la aproapele meu.

Exemplu minunat care ni se pune la dispoziție este Apostolul Pavel, el aflându-se în lanțuri nu sa lăsat intemidat ci căuta ca prin aceste împrejurări Evanghelia să fie propăvăduită și să continue să înainteze.

Dorința mea după acest studiu este la fel așa cum a spus Pavel în cap.3:10-11, să cunosc pe Domnul Isus și să mă fac asemenea cu moartea Sa, ca să ajung cu orice chip la învierea din morți.

Mă numesc Iuliana Coitorul și as vrea sa vă spun despre cum mi-a vorbit Dumnezeu prin Filipeni! Pentru început Dumnezeu mi-a arătat exemplu lui Pavel. Prin Pavel am văzut cum trebuie să vestim Evanghelia în orice imprejurare în care ne aflăm. Noi trebuie să căutam posibilitațile de a vesti Evanghelia nu doar să așteptăm să vină ele singure. Primul verset care mi-a plăcut foarte mult este: Filipeni 1:21 ” Căci pentru mine a trăi este Hristos și a muri este un ciștig” Pavel era gata să își dea viața pentru Hristos în orice clipă.

Cartea Filipeni ma motivat și mai mult să duc Evanghelia mai departe în orice împrejurare și să nu îmi fie frică sau rușine de acest lucru. Deasemenea am văzut cum sa avem gândul lui Hristos. Dumnezeu a pus în sufletul meu dragostea lui cea mare care ma învățat și continuă să îmi arate cum să am Gândul lui Hristos și să mă însoțească mereu. El mi-a arătat cum să trăiesc în smerenie, am învațat că răsplata smereniei este bogația, slava și viața! Și Dumnezeu este cu cel cu inima zdrobită și cu omul smerit și că Dumnezeu dă Har celor smeriți.

Am văzut cum putem să ducem mântuirea noastră pâna la capat. Ea trebuie să fie continuă cu frica și cutremur și Dumnezeu va lucra în noi. Să ducem lucrarea noastră pîna la capăt și EL ne va întări pînă la sfârșit! Pavel ne mai spune sa rămânem tare în Domnul și ne îndeamnă să avem un gând în Domnul și să ne bucurăm TOTDEAUNA. Tot ce am învățat să facem și să ducem mai departe tot ce am învățat, tot ce am primit și am auzit de la El.

Lecția care m-a cercetat cel mai mult a fost „Ce să facem să nu ne îngrijorăm ?” deodată am crezut ca e imposibil sa nu ne îngrijoram. Dar am văzut ca Dumnezeu ne dă pacea. Noi tot ce trebuie să aducem cererile noastre la cunoștința lui Dumnezeu și toate îngrijorările noastre să le aruncam asupra Lui si El va îngriji de noi. Trebuie să ne încredem în El pe deplin viașa noastră în mînă Lui și să nu avem îndoieli sau să ne temem de ceva caci EL nu ne va lăsa niciodată să ne clatinam. El este cu noi mereu și ne întărește.” Filipeni 4:6-7 un verset care mi-a dat pacea în inima mea !!!!

Acest curs ma ajutat să capăt bucuria adevărată, vreau să te motivez și pe tine, dacă ești deznădăjduit și ai pierdut bucuria, nu dispera apelează la cuvîntul lui Dumnezeu și vei găsit adevărata bucurie care nu te va părăsi niciodată.

§ 2 Responses to Impresii după studiu Filipeni

  • juli spune:

    Dupa acest studiu am vazut o schimbare in mine ….din acest studiu am invatat foarte multe…..am inteles si am simtit cu adevarat cum sa ma bucur totdeauna!!!!!Am invatat foarte multe de la Pavel….si deasemenea ma motivat si mai tare sa vestesc Evanghelia fara nici o frica!!!!!
    Deasemenea multumesc mult lui Dumneze pentru profesoarele mele minunate!!!!!Dumnezeu sa va binecuvinteze!!!!

  • Natalia spune:

    Mulțumim și noi ne-am bucurat mult să avem așa un student de disciplinat și sârguincios!

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Impresii după studiu Filipeni at Tu poţi schimba lumea.

meta

