Floriile

Martie 28, 2010 § Lasă un comentariu

florii
Nu-i bucurie, sufletu-mi s-aline
Mai mult ca bucuria de-acum.
Deaceea eu m-aplec în rugaciune
Și-Ți mulțumesc! Atâta pot să-ți spun!

Nu-i biruință să mă-nvioreze
Mai mult ca biruința de-acum
Truditu-mi suflet vrea sa îngenuncheze
În adorari. Și asta vreau să-Ți spun!

Nu-i lacrimă mai dulce ca aceasta
Din ziua de Florii. Acea de-acum.
Cu stropi de har imi luminează fața
Și Te iubesc! Și vesnic o sa-Ți spun!

Portița de-ndurare și iubire
Și mangâiere pentru tot îmi ețti!
De astazi, întristarea-n bucurie
Se va schimba. Fiindca ma iubești!

De-acuma doar m-aplec în adorare
Și mult, imi strâng al lacrimei izvor.
Iar inima de-atât alint tresare
Dupa Faptura-Ți, frematând de dor!

O, vino capul să-mi aplec în pace,
Pe pieptul Tău. Și să suspin de drag!
Și-n dulce somn, când, mută firea tace
Să mă rapești la tronul Tău prea’nalt.
Autor: Maria Corb

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Floriile at Tu poţi schimba lumea.

meta

