Om fără mâini și picioare – Un erou adevărat!

Martie 29, 2010 § 1 comentariu

O mărturie cutremurătoare, a unui tânăr care sa născut fără mâni și fără picioare.
Dar care în pofida tuturot acestor greutăți continue să lupte, și să trăiască frumos. Este un exemplu minunat pentru noi care am avut parte de mila lui Dumnezeu și ne-am născut cu niște trupuri perfecte.

Noi putem face mult mai mult, dar nuștiu dece ezităm. Dacă alegi să privești această mărturie gândește-te ce ai face dacă ai fi în locul lui. Cel mai frumos este că el nu a descurajat ci a ales să lupte și nu singur ci alături de Dumnezeu care ne spune și nouă astăzi:

Şi El mi-a zis: „Harul Meu îţi este de ajuns; căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvârşită.” Deci mă voi lăuda mult mai bucuros cu slăbiciunile mele, pentru ca puterea lui Hristos să rămână în mine. 2 Corinteni 12:9


§ One Response to Om fără mâini și picioare – Un erou adevărat!

  • Felicia spune:

    Mi-a placut mult marturia acestui barbat si felul cum Il lasa pe Dumnezeu sa il foloseasca in lucrarea lui!

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Om fără mâini și picioare – Un erou adevărat! at Tu poţi schimba lumea.

meta

