Am să lupt

Septembrie 9, 2010 § 2 comentarii

§ 2 Responses to Am să lupt

  • Dina spune:

    E foarte frumos cîntecul acesta! Mulţumesc mult Nataşica că eşti prima care mi l-ai propus să-l ascult. El e o mare încurajare pentru mine.

  • turnagiu.elena spune:

    este cintarile care imi sufletu de bucurie si de lupta in aciasta lume ca numai prin credinta in dumnezeu poti sa te lupti fara dumnezeu nui nimic Dumnezeu sa te binecuvinteze imi place foarte mult

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Am să lupt at Tu poţi schimba lumea.

meta

