Lucrarea de computere la Centrul Euro-Asia Romania

Octombrie 21, 2010 § 2 comentarii


În periaoda 3-15 octombrie am avut oportunitatea să merg la sesiunea de Evanghelizare şi Ucenicie la Centrul Euro-Asia din judeţul Timiş – Surduc.
Pe lângă sesiunea din cadrul Institutului, am avut deasemnea oportunitatea să predau împreună cu colega mea Svetlana Sîli două cursuri de computere: Scripta şi programul Word.

La aceste cursuri au participat 14 studenţi din patru ţări: Statele Unite, Egipt, Ucraina şi Romania. Am avut un timp deosebit alături de studenţii noştrii şi a fost o experianţă noua pentru echipa noastră, dece nouă? Pentrucă cursurile au fost predate în trei limbi paralel: română-rusă-engleză!


Studenţii au rămas foarte impresionaţi de metoda pe care o folosim şi de simplitatea însuşirii cursurilor elaborate în cadrul şcolii ScripTeh Info . Deasemenea au rămas încîntaţi de folosirea conbinaţielor de taste, şi sau convîns ca acestea le uşureaza şi le face lucrul la computer mult mai eficient şi mai rapid.

Întodeauna am apreciat timpul pe care îl am atunci când merg la sesiuni, este un timp cu adevărat binecuvântat şi pus deaoparte.
Am avut oportunitatea să cunosc oameni deosebiţi care au lăsat în inima mea o amprentă foarte frumoasă, un din aceste personae este Şirinai Dosova care este misionară în Asia mică.

Am rămas plăcut uimită să văd cu Dumnezeu I-a schimbat viaţa şi cum continuă să o folosească într-un mod minunat în ţările musulmane.Am rămas impresionată şi de familia Oglice Costel şi Mia, învăţătorii noştrii scumpi care ne-a predate sesiunea.

Şi la sfârşit am făcut şi lucrul practic la Oţelul Roşu, la o elevă a Svetlanei Sîli 🙂

Mulţumesc lui Dumnezeu pentru acest timp frumos şi experianţa nouă care mi-a dăruit-o!

„Pe cine altul am eu în cer afară de Tine? Şi pe pămînt nu-mi găsesc plăcerea în nimeni decît în Tine. Cît pentru mine, fericirea mea este să mă apropii de Dumnezeu, pe Domnul Dumnezeu Îl fac locul meu de adăpost, ca să povestesc toate lucrările Tale.”

§ 2 Responses to Lucrarea de computere la Centrul Euro-Asia Romania

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Lucrarea de computere la Centrul Euro-Asia Romania at Tu poţi schimba lumea.

meta

