Veşnica mea Primăvară

Octombrie 31, 2010 § Lasă un comentariu

Am avut onoarea să o cunosc pe Şirinai Dosova, la sesiunea de prigătire a liderilor de la Centrul Precept Ministries Romania. Este o persoană deosebită şi o adevărată comoară. Recent a fost tradusă o carte Veşnica mea Primăvară autorul căreia este Şirinai. Cartea este alcătuită într-un mod foarte interesant în patru capitole autorul mărturiseşte întreaga sa viaţă de la copilărie până la maturitatea.

Este o cartea cu totul deosebită, eu personal am avut mult de învăţat din viaţa acestei personalităţi deosebite, ca să vă convingeţi vă propun mărturie ei personală.

Moscova, Evanghelizare, Institut

Eu sunt din Rusia- Moscova, în Moscova avem peste patruzeci de filiale a Institutului în patruzeci de orașe. Vreau să vă povestesc despre Institutul din orașul Moscova a cărui activitate nu este atât de ușoară. Moscova este un oraș deosebit, biserica tradițională orodoxă are rădăcini adânci și nouă protestanților nu ne este ușor să ne desfășurăm activitatea, nu putem să închiriem încăperi dar mai ales să le construim și Institutul este nevoit să se mute dintr-o încăpere în altă. Dar noi suntem mulțumitori lui Dumnezeu pentru că totuși Institutul funcționează.

La sesiunile care se desfășoară la Moscova vin deasemenea și creștini ortodocși, desigur că aceste persoane sunt pe lista neagră a Patriarhieie. Eu predau la San Peterburg, Cazahstan, Uzbechistan și Tatarstan, aceste sunt regiuni musulmane și anume în Uzbechistan este o situație tare dificilă, rugați-vă pentru acest Institut.

Ultima mea sesiune a avut loc în această țară, în cultura acestei țări se obișnuiește ca atunci când vecinii observă în casa vecinului său oameni noi atunci el are toată autoritatea să meargă la poliție și să spună că în casa aceea se adună oameni și poliția vine să inspecteze teritoriu ca să vadă care este motivul adunării lor în casa respectivă. A doua zi după ce s-a finisat sesiunea această casa care ne-a găzduit a fost înconjurată de poliție și percheziționată, doar mila Domnului ne-a protejat și ocrotit.

Familia evanghelizarea și Institutul din Uzbechistan

Eu trăiesc în Moscova dar m-am născut în Uzbechistan o țară musulmană, într-o familie musulmană. Noi suntem zece copii, și când l-am primit pe Domnul în inima mea, eu cu o bucurie mare în inimă am plecat acasă ca să spun la toată familie despre Isus. Am venit acasă și am început să le spun că Isus este totul, Muhamed este un proroc minciunos, Biblia este adevărată – Coranul este o care falsă. Cred-că vă imaginați cu ce s-a terminat discursul meu. Fratele meu a deschis ușa și mi-a zis: Pleacă din casa mea, niciodată nu vom fi creștini, noi suntem musulmani, cum ai putut să vorbești așa împotriva prorocului nostru, să nu mai calci în casa noastră nu mai vrem să te cunoaștem.

Am avut impresia că totul sa ruinat, casa mea nu mai vrea să mă mai cunoască. Dar am ajuns să fiu ferm convinsă că înfrângerile noastre personale în mâna lui Dumnezeu se transformă în biruinți! Și ca exemplu ne slujește Hristos pe cruce, în ochii oamenilor era o înfrângere, dar Dumnezeu a transformat-o în Biruință. Dacă aș fi știut cum Dumnezeu va lucra, familia mea sa convertit de la islam la creștinism, eu eram singură și părăsită de toți dar Dumnezeu a transformat aceasta într-o biruință măreață. Să câștig familia mea pentru Hristos!. Fratele care m-a alungat din casă a murit patru ani în urmă, după ce m-a alungat din casă, sa înbolnăvit rău și era pe moarte dar atunci când șe-a dat viața Domnului Isus Hristos, Dumnezeu ia prelungit viața cu încă șapte ani, în acest timp în casa lui sa format o biserică și înainte de moarte a lăsat casa lui ca moștenire bisericii.

El a scris ceva când a murit: Eu nu am făcut nimic pentru Hristos bun, eu toată viața mea l-am alungat pe Hristos, eu nu înțelegeam ce făceam, ce am cel mai scump este casa mea să fie atuci aceasta pentru Hristos. Niciodată în viața mea nu me-am putut imagina că fratele meu va avea o așa râvnă pentru Hristos. O altă lucrarea în care sunt implicată se desfășoară în Asia mică, cinci respublici sunt în ea, 90 de milioane de oameni locuiesc în această zonă. Cea mai grea stare spirituală este în Uzbechistan. Intitutele noastre sunt în Cazahstan, Cirghizia, Tagzîchistan și Uzbechistan înafară de Turcmenia, ea este o țară închisă.

În Cîrghizia nu se opresc revoluțiele, în Tagjîchistan nu demult sa oprit războiul, nu este liniște și pace în acestă regiune a lumii. În religia islamină este o concepție de a cuceri toată lumea pentru islam. Dar după cum observ ei se nimicesc unul pe altul.

Rugaţi-vă pentru Institutul Precept Ministries din aceste regiuni, ca Dumnezeu să ne dea izbândă şi propăşire în lucrarea pe care o facem.

Articol elaborat pentru Precept Ministries Moldova

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Veşnica mea Primăvară at Tu poţi schimba lumea.

meta

