Blogul meu la desteptarea Jurnal TV

Martie 11, 2011 § 2 comentarii

Blogul meu a fost prezentat la emisiunea Desteptarea la Jurnal TV, rubrica Bloguri.
Emisiunea o puteti viziona aici.

§ 2 Responses to Blogul meu la desteptarea Jurnal TV

  • Alex Zaim spune:

    Eh, cite posturi cu valori sunt aici si chiar actuale in raport cu sarbatorile care au fost, iar tot ce au putut spune ei a fost despre un jucator fotbal. Eu de cind urmaresc blogul nici nu tin minte sa fi fazut asa articol, defapt.

    In zilele de azi oamenii il interpreteaza pe Dumnezeu si valorile spirituale ca „Cu cit mai departe/rece, cu atit mai bine”.

  • Natalia spune:

    Multumesc mult, fii binecuvantat.

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Blogul meu la desteptarea Jurnal TV at Tu poţi schimba lumea.

meta

