Graduarea la Institutul Precept Ministries Eurasia

Iunie 2, 2011 § 2 comentarii


Timp de 10 zile m-am aflat într-o deplasare în Ucraina în orașul Kirilovka la baza de odihnă “Primorskaia” unde am avut marea onoare ca să graduiez la Institutul Precept Ministries Eurasia, facultatea Tehnologii Informaționale.

A fost un moment măreț în viața mea, pentru care am muncit 3 ani și vreau să spun că sa meritat, pentrucă anume la acest Institut am învățătat să fiu responsabilă, să-mi pun priorități și nu în ultimul rând să cresc spiritual.

A fost o experiență extraordinară, îi mulțumesc mult lui Dumnezeu pentrucă ma întărit și că îmi face viața cu adevărat o aventură frumoasă unde desigur nu lipsesc încercările și binecuvântările dar prin toate aceste El este Drept și Suveran în viața mea.

Prin această ocazie vreau să mulțumesc din inimă și Alinei Druță care este mentorul meu, pentrucă a fost persoana cheie care m-a motivat și a stat în spatele meu ca să-mi dea câte o dată și șuturi ca să merg înainte. Cu această ocazie vreau să-i spun că-i datorez multe și chiar pe mine însumi.

Mai jos plasez câteva fotografii să vă bucurați împreună cu mine.











Slava Domnului!

§ 2 Responses to Graduarea la Institutul Precept Ministries Eurasia

  • Dina spune:

    Felicitări Natashika!
    Ma bucur foarte mult pentru tine! Dumnezeu să continuie şi mai departe să te binecuvinteze pe drumul vieţii tale! Ramâi un exemplu pentru cei din jur, aşa după cum şi eşti!

    P.S.Bravo Alinei

  • Natalia spune:

    Mulțumesc scumpika mea, fii binecuvântată!

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Graduarea la Institutul Precept Ministries Eurasia at Tu poţi schimba lumea.

meta

