Am învățat iubirea

Iunie 19, 2011 § Lasă un comentariu

Am învățat iubirea și rostul vieții mele
Când L-am văzut pe Isus în chinurile grele,
Și-n locul meu pe Mielul lui Dumnezeu, junghiat,
Purtând osânda morții, El, Cel nevinovat.

Am învățat secretul răbdării îndelunge
Când am văzut cununa de spini cum Îl străpunge,
Și cuiele-n picioare și-n palme despincând
Măiastra țesătură a Trupului preasfânt.

Am învățat ce scumpă e-a mea răscumpărare
Când am văzut în sânge pe Domnul meu cum moare,
Și-ntinsul fără capăt al cerului a stat
Uimit să vadă prețul prin care-am fost salvat.

Am învățat ce tare-i tăcerea cea adâncă,
Ce grai e-ascuns întrânsa, ca aurul în stâncă,
Atunci când gloata oarbă din răsputeri striga,
Iar El, ca oaie mută,- Cuvântul sfânt – tăcerea.

Și-am învățat minunea minunilor în viață
Misterul fără vorbe ce-n școală nu se-nvață,
Când dintr-un mort ca mine, și un fiu rătăcitor,
El m-a născut în viață de veci moștenitor.

Autor: Valentin Popovici.

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Am învățat iubirea at Tu poţi schimba lumea.

meta

