Gândul zilei – pentru cei descurajați

Iunie 24, 2011 § Lasă un comentariu

Demulte ori în viață avem parte de descurajări, ele pot fi multiple, fie că te-ai descurajat în oamenii de la care cel mai puțin te-ai așteptat, fie de o situație care țe-a dat totul peste cap, fie ai impresia că toți din jur te-au părăsit.

Cu câtva timp în urmă și eu am rămas foarte descurajată de anumite lucruri și evenimente, la care eu nu înțelegeam ce vrea să mă învețe Dumnezeu.

Acum mă aflu la Centru Precept Ministries Eurasia – Surduc România, și aici studiez Predica de pe Munte, eu cred că Dumnezeu nu a îngăduit aceasta la întâmplare, pentrucă aici am găsit răspuns la o întrebare care mă frământat mult, dar am înțeles încă ceva foarte și foarte importatnt, în relația mea personală cu Dumnezeu.

Vreau ca să împărtăși cu voi aceast gând, printr-un exemplu a unui misionar care a fost închis în pușcări pentru credința în Domnul Iisus Hristos.

Iisus… în care mă încred este Acela care face bucurie veșnică Tatălui Său. Dacă Dummezeu Tatăl este pe deplin fericit cu Fiul Său, să fiu eu oare nefericit că-L am doar pe El?

N-a spus El oare că este Pâinea vie și Apa vieții și trupul Lui este cu adevărat o hrană și sângele Lui cu adevărat o băutură?

Aceste gânduri mi-au dat răspuns la multe întrebări, dar cel mai important lucru pe care l-am învățat a fost acela că eu trebuie să fiu fericită că-L am pe Isus. Ca să nu rămânem descurajați trebuie să avem acest gând ori unde și ori când, în relația noastră cu oameni în planificările noastre – Iisus să fie totul pentru noi și motivația noastră!

Atunci când te vei descuraja în oameni sau în alt ceva – nu uita că și ei sunt ca tine oameni – încrederea trebuie să fie numai în Dumnezeu și nu uita încă un lucru important EL ESTE ATOTSUFICIENT!, nu ai nevoie mai mult de nimeni și nimic ca să te simți împlinit și încurajat.

Să ne ajute Dumnezeu ca întodeauna să purtăm în inimile noastre aceste gânduri, și fim mai dependenți de un Dumnezeu ATOTSUFICIENT!

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Gândul zilei – pentru cei descurajați at Tu poţi schimba lumea.

meta

