Ce-aș face Doamne fără Tine

Noiembrie 29, 2011 § Lasă un comentariu


Ce-aș face Doamne fără Tine și fără ajutorul Tău,
Aș fi nimic, și știi prea bine, că te iubesc o Domnul meu.

Ce-aș face Doamne fără Tine și fără mângâierea Ta,
Cu Tine mi-e așa de bine, pe Tine te vreau în viața mea.

Ce-aș face Doamne fără Tine și fără Duhul Tău cel sfânt,
Prin el, Tu mă conduci pe cale, spre cerul Tău îmi dai avânt.

Ce-aș face Doamne fără Tine, ce-aș face, ma întreb mereu,
Cu Tine e așa de bine și te iubesc, o Domnul meu.

Ce-aș face Doamne fară Tine și fară dragostea-ți de jar,
Aș fi pierdut în astă lume, aș fi rătăcitor, hoinar.

Ce-aș face Doamne fără Tine și fără mântuirea Ta,
Mi-ai dat-o-n dar și fără plată, pe cruce sus, pe Golgota.

Ce-aș face Doamne fără Tine și fără calea vieții sfinte,
Aș fi pierdut în astă lume, cu Tine vreau să merg-nainte.

Ce-aș face Doamne fară Tine, fără Cuvântul Tău cel sfânt,
O Domnul meu, te vreau pe Tine, cât voi trăi pe-acest pământ.

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Ce-aș face Doamne fără Tine at Tu poţi schimba lumea.

meta

