˝Nu pe brațul meu mă bizui˝ de Trăian Dorz

Ianuarie 5, 2012 § Lasă un comentariu


Nu pe brațul meu mă bizui,
brațul meu e-așa de slab
că vrăjmașul m-ar înfrânge
și m-ar nimici degrab

Ci mă bizui doar pe Tine
Cel Ne-învins și Credincios
numai Tu mă ții puternic
Domnul meu Isus Hristos.

Nici pe firea mea cea slabă
nu mă bizui nicidecum
când m-aș crede cel mai tare
m-aș vedea căzut în drum.

Nici pe ajutorul sorții
nu mă bizui nicidecât
căci chiar când te crezi mai sigur
cazi și sângeri doborât.

Nu mă bizuit nic pe oameni
nici pe-a lumii promisiuni
nici pe slava cea de-o clipă
Toate-s umbre și minciuni.
Da, mă bizui doar pe Tine
Dulce Dumnezeu meu
Care Singur ești în stare
să-mi ții frunte sus mereu;

Da, mă bizui doar pe Tine
Veșnicul Biruitor
Tu să-mi încununi răbdarea
cu un nimb nemuritor.

de Trăian Dorz

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading ˝Nu pe brațul meu mă bizui˝ de Trăian Dorz at Tu poţi schimba lumea.

meta

