Moise scoate încălțămintea.

Ianuarie 24, 2014 § Lasă un comentariu

Woman walking on sandbeach in the caribbean

Exod 3:5 Dumnezeu a zis: „Nu te apropia de locul acesta; scoate-ți încãlțãmintele din picioare, cãci locul pe care calci este un pãmînt sfînt.”

De fiecare dată când mă adâncesc în minunata înțelepciune a lui Dumnezeu care este Sfânta Scriptură, rămân compleșit, amețit complet de felul Lui de a fi. Unul care nu șovăie, nu înșeală, nu se schimbă, absolut sfânt, drept și pentru mine miraculos. Atunci când vii inaintea Lui, orcine ai fi, nu ai dreptul să fii cum vrei tu.

Sunt unul care mă întreb, de ce oare doar acest loc pe care stă Moise este sfânt, de ce aici și acum el trebuie să își scoată sandalele? Dupa mine noi toți pe pământul acesta ar trebui să mergem desculți pentru ca pământul este al lui Dumnezeu. Acest pământ este sfânt doar prin faptul că a fost creat de Dumnezeu, cel care nu are început și sfârșit.

Dar înțeleg că noi l-am alungat pe Dumnezeu de pe pământ, ne-am pus încălțăminte pentru că de când a plecat Dumnezeu nu a rămas decît piatră și spini și oricând ne putem sparge. Știți voi oare că pe vremea lui Adam și Eva nu era nici un copac uscat, nici o plantă moartă, nici un spin și nici o piatră în care să te lovești. Oameni buni, noi am facut aceasta, noi am distrus și uscat pământul acesta.

Acesta este adevărul pentru care Moise trebuia să își scoată încălțăminte pe pămintul unde era Dumnezeu, un pamant sfânt.
Ajută-ne Doamne să reîntoarcem sfințenia pământului acestuia, măcar pe care traiesc eu.


Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Moise scoate încălțămintea. at Tu poţi schimba lumea.

meta

